Publicerat: / Allmänt

Tröttdag

Den här måndagen har varit jättelång och jobbig.
Räknat timmarna tills dagen ska ta slut och nu är den äntligen det.
Jag har varit trött, både fysiskt och mentalt. Förståss är det en sån dag när Milaya testar alla nerver och gör allt sånt som hon egentligen vet att man inte ska göra. Allt från att lägga sig ner på golvet och vägra saker och ting till att stå och plocka blomblad av krukväxter. Och allt annat man kan tänka sig att en tvååring kan hitta på.
Men på H-H skötte hon sig faktiskt utmärkt och roligt hade vi på eftermiddagen i lekparken, bara jag och flickorna. Lite ensamt men det vet jag är bara Juans frånvaro som spökar i mitt sinne.
Nya tag imorgon iallafall.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...