Publicerat: / Allmänt

Några dagar i ett

Tisdag nu igen. Veckorna går så fort! I lördagskväll fick denna mamman vara ute på partaj för tredje och sista gången denna sommar. Jättekul kväll tillsammans med brorsan och resten av gänget. Lite tröttsamt i söndags men relativt okej och orkade bra med småtöserna.
Igår däremot var vi alla trötta och griniga. Milaya tog morgon klockan fem och sen blev hela dagen lite fel. Hämtade min mor med väninna vid Wasaline efter deras umeå/övikstripp. Så då fick vi den dagen att gå också...

Idag har vi varit på playdate med Sara och Engla. Fina vänner för både stora och små :)


Ikväll ska S. och jag svettas på gymmet igen.Träningsvärk it is men ska ändå bli skönt!
Nästa vecka blir jag gräsänka för 6 veckor framåt,får se hur mycket jag slipper och gymma då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...