Publicerat: / Allmänt

Mina hjärtan

Yamila Elizabeth Joy är redan 3 månader. Milaya Adriana är 2 år och 3 månader. bara några dagar... Vart f*n tar tiden vägen?!?

Jag är hur som helst hopplöst förälskad i den här lilla Yamila varelsen. Var superkär i Milaya också såklart och är det ännu och kommer alltid att vara det...
Men med Yamila känns det på ett annat sätt än med Milaya... Kan det vara för att hon nu är och föralltid kommer att vara vår minsting kanske? Eller är det för att nu är jag ju redan mamma från förut och inte så mycket energi går ut på att vänja sig vid mammarollen? Vet faktiskt inte men skulle kunna stänga in mig och Yamila i en liten låda och bara vara nära,nära tills tiden stannar... Men skulle väl ta någon timme så skulle jag sakna ihjäl mig efter storasyster!
Otroligt hur man kan älska två lika intensivt på olika sätt!







Att vara mamma är hur som helst det underbaraste och mest nervpåfrestande i hela världen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...