Publicerat: / Allmänt

Knytkalas & överraskning

Vi hade en så himla bra helg. Juan var ledig, vilket nog var det bästa på hela halva sommaren!
Sen hade vi planerat in grillfest/knytkalas hos oss med finaste vännerna och deras familjer i söndags.
Barnen var glada, vi fixade maten tillsammans och när vi satt och mumsade på allt från grillat kött till grillad ananas och ett dåligt val av pomfrit... Jag som köpt någon konstig variant...
Ja då står mitt i allt står barnen, som ätit färdigt, i fönstret och mera gäster dyker upp!

Två familjer till av våra fina vänner dök upp med en förlovningspresent och tänkte komma på överraskningsvisit. Sååå snällt! Männen i familjerna är holländare och precis som hos oss så är kvinnorna härifrån och barnen tvåspråkiga. Kul att ha ett gäng att följas åt med som är i samma båt som oss :)

Så kul hade vi under kvällen med en blandning av vänner, barn och lite kaos, så jag glömde helt och hållet bort att ta några bilder! :)

Men det är iaf för mig en av sommarens trevligaste stunder. Känns som om vi knappt varit sociala alls nu igen! Vi är rätt duktiga på att glömma att vara det. Sen när ena alltid jobbar så blit deg väl lätt så.
Men mera såna kvällar ska det bli!!

Milaya är så svår att få en bild på nuförtiden! Hennes kalasklänning var iaf på under festen :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...