Publicerat: / Allmänt

Helgen som gått

Har varit en jättehärlig och lugn helg med Juan hemma med oss.





Fredag var vi alla trötta och tog kväll tidigt.
Villa avslutningen firade vi hemma utan att knappt fira alls. Jag tog en egentlig ridtur mitt på dagen och Juan uträttade sen lite egna grejer.



På kvällen mumsade vi ostbricka och sen var Milaya olycklig på senan och visade sig ha fått feber.
Så idag har det inte hänt mycket.


”Du dreglar så mycke” säger Milaya, hämtar trasan och torkar sin lillasyster kring munnen. Syskonkärlek!

Milaya har 38,6 graders feber som sagt och har varit ovanligt slö hela dagen. Men på relativt gott humör endå.
Båda barnen gick tidigt i säng och jag hann med en PW tillsammans med Klipper. Så mycket roligare att ha honom med och dessutom får ju ponnyn motion han också. Win-win alltså :)



Nu filmkväll innan vi får skiljas åt ett par veckor igen.
Och om ett par veckor när Juan kommer hem så åker ju jag till Sthlm så inte mycket tid tillsammans den helgen. Men bara en månad till och sen är hn förhoppningsvis hemma omkring resten av vintern :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...