Publicerat: / Allmänt

Studerande

Onsdagar betyder dagisdag och fixa distansuppgifter inför fredagen -dagar.

Satt mellan 9.30-13.30 med två "ynka" uppgifter.
Men nu är dom iaf inlämnade. Löneräkning, bokföring och deklaration. Intressant men ack så tungt för en mosig gravidhjärna!!
Tänk att det faktiskt gör så stor skillnad. Märker själv hur trögtänkt jag är just nu. Det tar liksom så länge att tänka allt...

Har en hel massa fler uppgifter att ta mig igenom men tror jag måste spara dem till helgen eller tills nästa onsdag. Så svårt att koncentrera sig när Milaya är mitt i hela smeten av papper och excel programmet!





Postat av: ida

vad är det du studerar? :)

Svar: Merkonom, kontorsråtta med andra ord :)
Patricia

2014-04-03 @ 07:54:53
Postat av: ida

Är det givande, roligt och intressant, jag ska nämligen söka till den utbildningen i höst :)

Svar: Det är alltihopa, om man gillar siffror :) Men merkonomutbildningen har två olika inriktningar att välja på. Så det gäller att välja den som passar just dig!
Patricia

2014-04-04 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...