Publicerat: / Allmänt

Officiellt mammaledig

Är jag visst sedan igår!
Trodde faktiskt det började först nästa vecka och tänkte kolla datumet när jag kom fram till att det började igår.

Tiden går så snabbt att jag knappt hinner med! Bara några veckor kvar nu.

Sen är vi en tvåbarnsfamilj med allt vad det innebär.
Skräckblandad förtjusning typ ;)

Eller egentligen inte, enda jag faktiskt går runt och "oroar" mig för är att få barnvakt fixad snabbt när det ska bära iväg till sjukhuset.
Alla här är så upptagna med eget. Men visst ska det väl gå vägen när den dagen kommer!

Mammaledigheten har ju åtminstone börjat nu :)


Postat av: C

Oj syöta, får si om vi hiendar träffas na furi nr 2 kommer!

2014-04-09 @ 19:21:22
Postat av: Malin

Ja e ordnar no se ska du si!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...