Publicerat: / Allmänt

Idag

Milaya och jag har varit på playdate idag och samtidigt haft äran att träffa en liten 1-månaders bebistjej. Sååå liten!
Det som känns nästan ännu konstigare än att vi snart har en egen bebis i huset, är att Milaya nyss var så liten!!?
Nu är hon en aktiv och duktig, påfrestande, underbar och halvgalen nästan 2-åring :)
Tiden går så fruktansvärt snabbt!!

Ursöt var såklart lillbebisen och får mig att vänta lite extra på vår egen bebis.

Milaya sover fortfarande middagsvila och jag sitter i soffan och väntar på att hon ska vakna så att vi kan gå ut och njuta av vädret.




Sommaren närmar sig och då börjar det alltid klia i mina fingrar.
Igår tog jag bort tråden från häststängslet, för där ska fixas till ett riktigt trästaket istället nu i vår.
Kommer att bli snyggt!
Idag skulle jag vilja städa i stallsporten och massa annat men får vänta ett par veckor med det så kanske jag vågar mig på lite grövre jobb. Ifall att förlossningen skulle få för sig att komma igång.
Hur som helst är jag lite rastlös :)
Så en liten, bara en liten, promenad blir det nog idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...