Publicerat: / Allmänt

Gravid nr 2 Vecka 34

Ett par veckor igen nu sen vi fotograferade magen. Glömmer det hela tiden.
Men man kan verkligen se skillnad nu på bilderna som tagits under veckorna som gått. Kul minne att ha sen! Ska sammanställa ett album sen med båda graviditeterna.

43 dagar kvar innan BF, får se då om bebis vill komma ut innan dess eller inte.

Magen känns så "stinn" nu så har svårt att fatta att den ska kunna bli ännu större. Tror också att den snart kommer att börja spricka sönder, alltså att jag får bristningar. Eftersom den känns så spänd redan...
Några bristningar kan jag väl leva med, förra gången trodde jag att jag skulle dö av en liten bristning vid naveln. Tårarna sprutade och jag var så arg på hela världen den dagen minns jag ;) 3 dagar senare föddes Milaya och bristningen var typ borta... Men nu syns den lite igen den där gamla...

Jätteintressant läsning förstår jag, graviditetsbristningar :)

Hur som helst. Jag mår rätt bra, nu när bebis ligger så lågt nere så har foglossningen nästan helt upphört! yes!
Men nu har jag ju istället direktiv om att göra så litet som möjligt, så inga långpromenader direkt!

Men sparkarna och rörelserna därinne är jobbiga, mindes inte att de skulle kännas så. Det ilar och gör verkligen ont mellan varven. Men inte långt kvar nu så ska försöka att hålla positiva energin uppe ett tag till. Ingen vits att gå runt och gnälla!

Dagens bild!



och från när vi började ta foton av magen!





Postat av: Anna

Ja läser gärna om bristningar, haha :) roligt att läs om både för och nackdelar tärt han dajin man själv har smått på g ;) :)

Svar: Ja fö he e ju verkligen båda sidor som gäller å it bare gulligull å mysigt :)
Patricia

2014-04-03 @ 10:32:38
http://annaengland.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...