Publicerat: / Allmänt

Fullspäckad påsk

Vi har hunnit med mycket den här helgen känns det som. Då har ändå Juan jobbat både fredagen och idag!

Påskfesten på torget var helt okej. Kul att det ordnas men jag önskar att det var lite mer... Men tror inte barnen tänker så.
Bäst för oss vaf såklart ponnyn. Milaya har inte i verkligheten träffat någon häst sen slutet på november då jag flyttade mina egna så jag var lite skeptisk hur hon skulle reagera. Haha!
Hon är nog ännu hästgalnare än vad modern var som liten. Hade knappt tid att stå i kö och såg överlycklig ut på hästryggen, blev rasande när hon måste komma ner och jätteledsen när vi gick iväg :) Tur att vi snart har hästar på gården igen!



På påskafton var vi med min bror och kusin Elias och grillade korv. Sia, kallar Milaya sin kusin som idag fyller 7 år! Stora killen!



Söndagen var kalasdag. Elias hade kalas och det spelades volleyboll på ridbanan. Dom har satt upp ett nät och stora som små var med och spelade.

Sen 5-års kalas i nämpnäs på kvällen med som vanligt god mat, mycket ståhej och härliga människor. Vi stannade dock inte så länge då denna höggravida dam var helt slut och lilla tösen behövde gå till sängs efter en lång helg.

Milaya har sovit dåligt hela påsken. Gissar att det är allt program som gör henne lite knasig. Vi är ju rätt vana med att bara vara hemma vi två ;)



Avslutar påsken med en påsktupp från Holland! :)


Postat av: glada linjen

Nu finns det både en Blog Hop och en utlottning som man kan vinna en blogg presentation av din egen blogg i min blogg om du skulle vilja delta så är du välkommen! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html
http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/vinn-en-blogg-presentation.html
Delta i båda om du önskar!

2014-04-22 @ 13:36:46
http://gladalinjen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...