Publicerat: / Allmänt

En söndag

Helgen går mot sitt slut.
Här har vi haft en dag utan förbestämda planer och inte gjort något speciellt.
Milaya och jag var ut en sväng med bilen och besökte städarna i lokalen efter gårdagens 50-årsfest. Milayas mommo var där och diskade, flera av mina morbröder och deras fruar samt några av mina kusiner. Vi stannade bara en halvtimme men Milaya hann utforska varenda vrå av lokalen där jag brukar hålla till med revygänget.

Sovit middag har vi gjort alla i denna familj idag och sen har jag fixat ugnslax. Sååå gott! Mommo kom och åt med oss och lekte en god stund med Milaya i "jumme" rummet.



Så tacksamt med en lektant :)

Milaya är totalt urspårad idag och allt går om möjligt ännu snabbare än vanligt :)
Klättrar, springer runt, drar ut leksaker, hittar på fuffens och har allmänt starka åsikter. Skönt med måndag imorgon :)

Juan har förresten flyttat in skötbordsbyrån i sovrummet så nu kan jag vika ihop alla nytvättade bebiskläder och sätta dem i byrån ♡

Det var den söndagen det...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...