Publicerat: /

Imorgon it is

Det har varit några dagar av brist på inspiration för att blogga.

Varit lite trött och lite tråkig.

Dessutom haft fullt upp. Igår var det ju första maj och det firade vår lilla familj genom att åka in till "storstan" Vasa och kolla in utbudet på torget. Milaya fick se skolmusikkåren uppträda och dessutom fick hon sitt livs första ballong. Tänk vad roligt en (nästan) ettåring kan ha med en ballong!




Vi två vuxna njöt av mumsig restaurangmat och sen for vi hem igen.

Imorgon förmiddag sätter jag mig i en buss med ett helt gäng revymänniskor. Vi blir bjudna på kryssning med en dag i Stockholm. Kommer att vara borta i två långa dygn.
Har lite ångest över att vara ifrån Milaya så länge men jag vet att hon har det jättebra med sin pappa. Så jag ska försöka att koppla av och ha en underbar helg tillsammans med härliga människor.
Teater/revy människor vet nämligen hur man har roligt :) Humorn på topp mest hela tiden!

Så ha en bra helg alla, det ska jag ha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...