Publicerat: / Allmänt

NU

Nu skriver jag det här, så att det är officiellt ;)

Imorgon börjar jag mitt nya hälsosamma liv.

För 2 år sen lyckades jag gå ner 18,5 kg i vikt på 5 månader. Utan att ens tycka det var en utmaning. Iofs hade jag möjlighet att röra mig mycket mer då, gick i medeltal 15 km varje dag bara under den tid jag hade ridlektioner. Jag åt inte pasta/potatis/ris, endast fisk och kyckling. Inget bröd. Drack 3liter vatten varje dag. Det var då och efter att ha lyckats gå ner till min idealvikt så tog det bara 4 månader innan jag blev gravid. Goodbye idealvikten...
Denna gång skulle jag vilja få bort 10 kg (7kg kvar sen graviditeten). Och kommer köra på samma sätt. Tänker inte kalla detta lchf, visste inte ens för 2 år sen att det var nåt liknande jag höll på med. Jag ska bara äta vad min kropp mår bra av och försöka få tid att motionera mera. Synd att foglossningen fortfarande irriterar!
Förr eller senare skall jag lyckas. Hittills har inte motivationen varit den rätta men iaf jag kommer till en punkt när jag känner att NU går det. Så var det förra gången och jag hoppas att jag är där nu igen. På så sätt är det varken svårt eller jobbigt.

Så officiellt.... Nu kör jag igång! ;)
(Och nu vet alla ni det så nu måste jag juh... )


Postat av: Anna

Jag tänkte också publicera ett sånt här inlägg för nån vecka sen, men ännu är det inte publicerat ;)

Svar: Tu ha ju "hårdträna" lieng redan så it behöv ju tu säij att du buri nu ;)
Patricia

2013-03-11 @ 08:50:08
http://www.annauusimaki.com
Postat av: Alexandra

Foglossningen irriterar för mig emellanåt också, främst efter löpning :/ lycka till! :)

Svar: Ja springa kan jag inte alls :/ men tack o lov så går det bra att rida, även om det känns litegrann. Och ja tack det kan behövas, men känns riktigt bra just nu faktiskt :)
Patricia

2013-03-11 @ 09:09:51
http://alexandrablomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...