Publicerat: /

Milayas dagmamma

Nu när jag jobbat mycket senaste veckorna har Milaya oftast fått vara hemma med pappa Juan men tre av dagarna har Milaya varit hos min vän i tjärlax tillsammans med henne och dottern i samma ålder som Milaya. Bara en månad skiljer dem åt.

Många har frågat hur det går och har gått, att ha henne med någon annan.

Svaret är att det har gått alldeles utmärkt, vännen har skött jättebra och Milaya har ingen större skillnad på folk. Här hemma kan hon komma på att gråta om jag går på wc utan att låta henne följa med, men det är mest för att hon tycker om duschskåpet tror jag... ;) Annars har hon ingen skillnad egentligen på var och vem. Ännu iaf har hon inte börjat vara ledsen när jag lämnar, det kanske kommer men hon är ju redan över 10 månader så kanske det inte blir så farligt med seperationsångesten för hennes del.

Är tacksam att ha en vän som kunde ställa upp när schemat inte gick ihop och vi behövde lite hjälp. Och Milaya har haft några trevliga dagar i tjärlax. Så tack vännen!! :)


Såhär såg solen ut från bilen när jag åkte till jobbet tidigt imorse!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...