Publicerat: / Allmänt

Idag & igår

Idag fick jag världens längsta sovmorgon. :)
Eller jag steg upp kl 07.30 och gick ut för att mata hästarna och gick sen in för att krypa under täcket igen. Sov till kl 12 och hade världens sov-krapola. Minns inte när jag senast fick sova så mycket. Tack till bästaste sambon som lät mig sova ut lite efter en tung vecka.

Igår var vi på familjeshopping till Vasa. Härjade loss i Stenhaga området i alla möjliga affärer. Mina favoriter var som alltid Minimani och denna gång även k-rauta, drömstället för oss som snart ska börja renovera upp huset.
Milaya är förståss den som fick mest, nya kläder och en ny leksak som hon får lite senare när hon är stadigare på benen.
Handlade kläder i storlek 80, som hon redan börjat använda, men vissa är fortfarande för stora, beror så på märket.
På Minimani hittade vi helt otroligt goda grillribs som vi grillade igår kväll, mums... :)

Igårkväll somnade vi alla jättetidigt och nu ska vi titta på ett avsnitt av en av mina favoritserier, Arrow.

En gammal goding.... Tjingeling ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...