Publicerat: / Allmänt

Bara rosa från HH

Shoppade loss på Halpa-halli med Milaya idag. Det mesta var som vanligt till henne. Ute i växthuset hittade jag ett par snygga plastlådor med rosa/lila/blå ränder som fick bli leksakslådor. Sen hittade vi också en snygg rosa pulka på rea som vi kan använda nästa år. På barnens klädavdelning hittades mera rosa. Nästan allt blev i rosa.... :) En onepiece, rosa med gröna detaljer, såg jättemysig ut. Jag försöker verkligen köpa andra färger än rosa (anser flickor kan ha andra färger också) men ofta finns det nästan bara rosa och röda kläder i olika nyanser för flickor, speciellt om man tittar i HH:s hyllor... Det vi egentligen var i stort behov av var sockor med halkskydd, vilket vi hittade bredvid dom där söta grå strumpbyxorna med stjärnor på, så dom fick också följa med hem. Sen slank också en tunika i vårfärger ner i handelskärran, även den med rosa inslag. Ville även köpa klossar att bygga med åt Milaya, dom fanns såklart i påsar om grönt o blått eller rosa o lila, det blev den med rosa... Klossarna är redan omtyckta men mest för att bära runt eller bita på :) Sen blev det faktiskt även ett påslakanset åt oss vuxna men sist i kärran hamnade några bananer åt Milaya.

Ibland måste man få shoppa loss lite på lokala varuhuset ;)
Synd att jag inte tänkte på att ta en bild av inköpen innan jag spridde ut dem i hemmet!


Postat av: ulle

HH is the shit! Tier hittar man no he mesta!

Svar: Absolut, nästan lika bra som ikea :p
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...