Publicerat: /

Dagen & Dunder



Idag har jag och Milaya varit till storstan för att köpa denna fina sittvagn från babystyle. En britax blev det för att förhoppningsvis ha nytta av den även på våra ibland leriga vägar här hemma :)



Vi fick en hel del slantar av vänner till födelsedagspresent för Milaya så att vi sen skulle kunna köpa en nyttogrej :) Detta blev nyttogrejen så tack alla som bidragit!

Förutom vagnshoppingen så träffade vi våra BB vänner och blev bjudna på god lunch. Sen fick vi guidning till Eva&Adam loppiset som jag aldrig besökt förut. Lite små fynd hittade vi båda vuxna där. Våra små tyckte nog mest hela utflykten var rätt tråkig :) Milaya tyckte iaf det var mycket mer givande att rota runt i deras hem! ;)

Hästarna blev även släppta på bete idag och var överlyckliga. Men helt nöjda att följa med till stallet sen ikväll :)




Måste skryta över att ha snälla hästar då jag kan leda båda hästarna och samtidigt köra Milaya i vagnen. Dom går på varsin sida så snällt och försiktigt!

Nu är det åskväder och jag lämnade hästarna ute ikväll. Trodde verkligen inte att det skulle börja åska idag då det var så kallt. Nu är dom redan våta och åakan bryr dom sig inte om, så dom får stanna ute...
Själv ska jag ockaå gå ut och beundra himlens under och dunder! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...