Publicerat: / Allmänt

Feberyra & Löpkarusellen

Bloggen har varit lidande senaste veckan. Milaya har varit sjuk och sovit ännu sämre än vanligt. Vilket betyder att vi är tillbaka i gamla mönster på minst en gång per timme och även högst 30 min åt gången under dagen. Lite bättre idag dock, blev 1,5h på eftermiddagen. Det firade jag med en tupplur som verkligen behövdes. Igår var jag till och med tvungen att gråta en skvätt kl 6 på morgonen av ren trötthet. Hon har haft feber, närmare 39 men som efter 3 dagar gav upp, trodde att en tand skulle börja picka upp, men den skiner fortfarande med sin frånvaro... Så vet inte riktigt om febern berodde på tandsprickning eller något annat. Jobbiga dagar har vi iaf haft. Mest suttit i min famn och gnällt över det ena eller det andra. Men nu är den korta perioden över och jag hoppas att nätterna framöver blir bättre så att jag åtminstone orkar uppdatera här. Sömn gör så mycket för en vardag.... Nu tycks dagarna mest flyta ihop. Däremot har Milaya börjat säga dadada, vilket är urguöligt, och igår stöd hon och höll sin flaska, släppte aoffkanten och stöd kanske 5 sekunder innan hon satte sig på rumpan. Snart står hon säkert utan stöd... :) hjälp vad mor i huset kommer att få fullt upp då. För att göra inlägget ännu mera skruvat, så berättar jag även att mitt löpband har anlänt och används nu flitigt, så fort tillfälle ges, fast hittills, på grund av ovanstående situation, har jag inte haft så många tillfällen än. Men dom kommer! Gonatt bloggvärlden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...