Publicerat: / Allmänt

Det nya året

2013 är här. 13 år sedan millenniet, redan. Hoppas att ni alla hade en trevlig nyårsafton. Vi hade en mysig nyårsafton med vänner i en skyskrapa i näsby. Där såg man många raketter, som en av dom mindre damerna kallade dem <3 Jag satt nyss och funderade över att nyårslöften är så överskattade och att jag aldrig brukar ens försöka avge några. Men jag har nyårsönskningar istället. Jag önskar alla i familj, vänner och även alla andra, ett år då alla får vara friska, lyckliga och uppleva mycket roligt. Mest av allt funderade jag över den älskade dottern som växer för var dag som går. jag önskar henne ett lyckligt liv, jag vill ge henne förmågan att klara av de motgångar i livet som kommer att komma, jag önskar henne empati, självkänsla och initiativförmåga. Kunskap att njuta av de små ögonblick som korsar hennes väg och framför allt önskar jag vår Milaya mycket kärlek! Och min sista tanke... Tänk att ett barn kan göra dig så blöt :) känslan inombords är enorm! Ni med egna barn förstår vad jag menar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...