Publicerat: / Allmänt

Chili 8 veckor

 
Den här herremannen är numera, efter några dagar i familjen, överallt hela tiden känns det som. Han följer mig nästan hela tiden, när han är vaken. :) Leker med allt han hittar och är allmänt bedårande. Och förhållandet mellan katt-hund-barn funkar riktigt bra!


Postat av: Linda

Oj hör gollåt! Ska böv kom å skåd an nain dag bare vi räidär opp.

2013-01-17 @ 12:54:22
Postat av: A.

Man bör inte skilja en kattunge från dess mamma förrän den är MINST 12 veckor gammal.

Svar: Det är enligt vad jag har lärt mig och vad jag hört från alla andra jag har diskuterat katter med, 8 veckor som gäller. Men visst kan det finnas olika synpunkt.
Patricia

2013-01-26 @ 09:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...