Publicerat: / Allmänt

Torsdagstankar

Idag är en sådan där dag när jag bara skulle vilja ligga under täcket och göra ingenting, bara sova. Inte behöva tänka på någon eller något överhuvudtaget.
Men... Så funkar det ju inte :) Milaya och alla djuren kräver mitt engagemang och det ger jag dem så gärna.
Värjer i min kropp gör det väl egentligen varje dag, mycket i händerna denna vinter men idag känns det mest i benen. Vilket gör mig lite orolig inför morgondagens morgonpass på jobbet. Mycket spring, vilket ju inte brukar vara ett bekymmer, men lilla jag är ju inte van med betonggolvet. När man är inne i rullorna kan man också vara jättetrött efter jobbet, jag lär säkert vara dödstrött nu :) men det ska ändå bli skoj, kommer att jobba heltid hela mars så då lär benen o ryggen hinna vänja sig vid jobbtempot igen.

Nog om kropp och jobb, på lördag ska jag äntligen få rida igen, så längesen sist. Har inte kunnat rida alls denna vecka även om hästarna varit hemma, har inte haft barnvakt. Men på lördag är Juan hemma igen så då tar jag och vännen C. vår premiärtur, får se var det går att rida. Har ju ingen koll nu på vilka ridvägar som är plogade och inte :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...