Publicerat: / Allmänt

Dagen som gått

Efter en lååång dag med ledset sjukt barn hoppas jag på en bättre natt. Hon har knappt ätit alls, bara några skedar av vad jag försökt att erbjuda, däremot druckit mycket mjölk och det är ju huvudsaken. Hon har sovit 4 ggr i korta etapper och ännu en gång 10 minuter i famnen... Två tänder är på gång och hon tuggar mycket på fingrarna och leksaker.
Jag visste att dom små kan ha det jobbigt men jag tycker så synd om henne.... Feberfri nu iaf ikväll så förhoppningsvis sover hon inatt, hon är helt slut, så även jag.

Nu ut och utfodra hästarna, sen en holländsk korv (dom är fantastiska jämfört med "vår" korv), efter det kommer jag att sova så gott det går. Förhoppningsvis lite sömn iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...