Publicerat: / Allmänt

Optimismen lägger sig

Juan sa lite uppgivet igår att vi nog inte kommer hinna till jul, men det visste jag nästan redan. Även om optimisten inuti oss har levt länge nu...

Juan hoppas på nyårsfirande i huset istället men för mig spelar det ingen roll då längre med någon vecka hit eller dit. Om vi inte får fira julen med faliljen där... Och ingen julgran blir det då i år. Jag vill verkligen inte klämma in en julgran här, Milayas lekyta minskar med hälften då typ. Kanske om vi flyttar ut bordet... Tål att funderas på.
Det är ändå I-landsproblem... Många i världen har inte ens tak över huvudet över jul...
Så en jul hos min bror blir också helt perfekt!


Och dessutom snöar det nu!! :) Fast det regnar säkert bort om några dagar. Men glad så länge det varar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...