Publicerat: / Allmänt

Graviditet 2 - 20:e veckan

19+0 idag.

Mår relativt bra förutom huvudvärken som spökar. Väntar på att min mor ska ha tid att komma och sticka lite akupunkturnålar i mig igen dom närmaste dagarna... Hade nästan glömt att hon kunde bota mig så gick många veckor med huvudvärk innan jag kom på att några nålar kan hjälpa. Vilket dom gjort :)

Förutom huvudvärken har jag faktiskt inte haft några krmpor senaste veckorna. Utom lite ovanlig trött. Men det följer lite med huvudvärken. Ingen huvudvärk så orkar man ju lättare med dagen...

Var på ergonomi/träningsinfo under graviditeten på fysikalen häromdagen. Vi som var där var alla andra barns föderskor och 3/4 sa att vi mår bättre nu än första graviditeten. Alla lika förvånade!
Hoppas det fortsätter så!

Vad gäller magen så tror jag den börjar växa lite nu. Förra gången kom den "riktiga" avslöjande magen i v. 23 så får se när den blir riktigt framträdande nu.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...