Publicerat: / Allmänt

Vad vi pysslat med

Ligger på soffan och är lite småsur för att Milaya var tvungen att ta morgon 04:45 idag... Hade jag inte alls räknat med då jag äntligen hittade i säng 00:30 igår kväll. Typiskt!

Nåja... Bjuder på lite bilder från förra veckans härliga sommardagar.




Den här veckan har det ju mest varit skitväder men förra veckan njöt vi till fullo av och hittade på massa uteaktiviteter. Bland annat badades det med gudmor Malin flera av förmiddagarna.



En kväll tog vi leksaksväskan och for på ett mindre äventyr till Vasa.



Egoshoooots...



Badade tunna med brorssonen/kusinen.




Hästarna fick bada!



Jag jobbade hela helgen, precis som jag gjort nästan hela juli.
Och för att avsluta förra helgens jobbhelg så tog vi med halva kylskåpets innehåll till villan för att laga middag där med Milayas moffa. Kärleken kockade :)



Pappas fina sommarstuga!



Och dess utsikt. Inte strandtomt men vad är nu bättre än att ha en simstrand mittemot. Och sen är det ofta underhållning med "live-tv" vid paviljongen på andra sidan vägen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...