Publicerat: / Allmänt

Klätterapan

 
Det här är nuförtiden en väldigt vanlig syn hos oss. Eller njae, oftast står hon och dansar på bordet när man försöker koka mat, gå på toaletten eller dylikt.
När katten är borta så dansar råttorna på bordet, typ...
 
Ibland blir jag riktigt trött på att bo i ett lekrum. Vi kan inte ha något placerat på lägre än en meter. Ingeting. Nu får hon även upp dörren till sovrummet så där är spjälsängen för dörren när hon inte får gå dit. Ytterdörren måste vara låst för den får hon också upp och spisen är det roligaste som finns.
 
Jag inbillar mig att allt blir mycket bättre när vi flyttar och hon får eget rum men jag vet att det bara är önsketänkande ;)
 
Visst är jag jätteglad över att ha en frisk aktiv tjej men ibland skulle hon faktiskt kunna ha lite kortare armar och en lite mindre nyfiken mun =D 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...