Publicerat: / Allmänt

Intresseklubben antecknar

Idag har jag och Milaya en riktig tråkdag. Vi behöver varva ner med några sådana dagar ibland. Vi har alltså inte gjort något av värde alls.

Hälsat på hästarna, lekt, dansat, lagat mat, lekt, dansat, klättrat och jag har hittat ett nytt spel som jag blivit hooked på. Istället för vanliga wordfeud som jag tycker är rätt uttjatat så har jag nu testat mindfeud. Som sagt så blir man fast...

Dessutom har jag en sådan där "jag är tjock och ful"-dag, de flesta kvinnor brukar väl ha sådana dagar gissar jag ;)
Ibland bara dyker dom bara upp, oinbjudna tankar som sätter sig på fläsket, haha... ja så tråkigt har vi faktiskt idag! :)


Postat av: Anki

Haha... Tjock och ful-dag har jag mest alla dagar just nu. Trots att jag "bara" gått upp ett kilo över sommaren så har formen på magen degat till sig rejält. Jag hade ju inget sexpack före heller, men nu flyter den ut åt alla håll. Och ingen disciplin har jag att komma igång med träningen igen. Och äter som häst!! :) Men, nya tag bara...

Svar: Ungefär samma här! Vet du vad det betyder... 1 kg på vågen är egentligen 5 kg muskler gone with the wind och 6 kg fläsk på det. Då ser det enda ut som "bara" 1kg på vågen ;)
Patricia

2013-08-07 @ 21:11:52
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...