Publicerat: / Allmänt

Hästar & fullträffar

Senaste dagarna har "ridflickorna" varit och ridit på förmiddagarna och Milaya & jag har snällt stått bredvid och vinkat av dem.
Inombords skriker min lilla "barnungeröst" -Jag vill, jag vill, jag vill!!





Så imorgon förmiddag kommer mommo hit och sköter Milaya så att morsan i huset får komma ut på en 2-3 timmars tur på hästryggen tillsammans med en av tjejerna som sen åker ner till huvudstaden för att fortsätta med studier. Blir tråkigt i stallet nu när inte de helt underbart duktiga tjejerna kommer att komma så ofta.
Men imorgon blir det kul!

På söndag blir det också JÄTTEkul för då kommer BB kompisen, som också haft islandshäst tidigare, och ska rida ut tillsammans med mig. Blir en långtur med picknick har vi bestämt.

Tänk så tur att man hamnar bredvid någon efter typ plågsammaste 12 timmarna någonsin, som man knappt orkar prata med av utmattning (och i den lyckliga spädbarnsbubblan) och som man sen hinner prata med typ bara en stund nästa dag innan de får lämna BB... och så hinner man hitta så mycket gemensamt och intressant i den andra att man fortsättar hålla kontakten... och dessutom gillar varandra och hittar ännu mer gemensamt allt eftersom. Det kallar jag fullträff! :)

Så Alexandra, tack för att just du låg i sängen bredvid! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...