Publicerat: /

Zondag - Söndag




Imorse när jag matade hästarna planerade jag sååå mycket jag skulle göra där idag då Juan är hemma och kan vara med Milaya. Sen slog det mig att det självklart istället var jag som skulle jobba idag... Typiskt!
Det blev en stund med hästarna, sen såg vi en film tillsammans på förmiddagen då M. sov så att vi fick lite egentid. Riktigt bra film dessutom, Jack Reacher, måste ses om man gillar bra actionfilmer!

Resten av dagen har jag spenderat i jobbets tecken och nu lite salta nötter innan läggdags.

Nästa helg jobbar jag igen men sen helgen därpå får jag åka iväg med revygänget på kryssning o en dag i Stockholm. Ska bli så skojigt! Men hur jag ska överleva utan Milaya vet jag inte... :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...