Publicerat: / Allmänt

Trädgårds Expo

Idag börjar Trädgårds Expo 2013 i Närpes. En mässa för trädgårdintresserade och kanske mestadels växthus odlare. Kring 40 utställare hittas där i år på mässan som ordnas vartannat år. Långväga branschmänniskor kommer för att kolla in utställarna och diskutera gödsel, belysning, nybyggen och inte vet jag, är inte så insatt ;)
Min duktiga företagande sambo är där med sitt företag som bygger, underhåller och ger service till växthus. Dom introducerar nu också en taktvättmaskin som fungerar för att tvätta taken på blockväxthus. Kommer säkert inte se mycket av honom denna sommar så mycket jobb som han och hans anställda har. Just nu har Juan tre åretrunt anställda plus några fler sen under sommaren. Han är så duktig och jag är väldigt stolt över hans ambition och kunnande. Det viktigaste av allt är att jag kan se att en dag som denna, då han får visa upp sitt arbete, då är han själv väldigt stolt. Och vad kan vara bättre än att vara stolt över vad man själv åstadkommit!

Besök Trädgårds Expo i Närpes idag eller imorgon om du är intresserad av trädgård och växthusbranschen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...