Publicerat: /

Plankan

Jag har inte kunnat göra plankan-övningen efter graviditeten pga foglossningen. Svårt att förklara för dem som inte upplevt foglossning hur ont det gör. Men det är iaf plågsamt och inte likt något annat.

Men senaste två månaderna har foglossningen så gott som försvunnit och nu försöker jag köra plankan varje dag och det går bättre och bättre. Mina 50 knäböj har fuskats lite med men försöker göra dem också varje dag.

Några andra mag/rygg stärkande övningar brukar jag också göra, speciellt mörka dagar som denna då man inte vill gå ut... Så nu har jag gjort alla övningar och har bara en sak att säga. Det är urtråkigt att jobba på mattan hemma. Är en gruppmänniska när det kommer till träning!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...