Publicerat: /

Mammor & fyrfotingar

Ikväll tog jag och Milaya bilen till centrum för att sen ta en promenad med M's mommo. Härligt väder!

Tänkte senare på att nu i vuxen ålder är min mamma på ett sätt min bästa vän, hon är ju den som faktiskt alltid finns där, vad det än gäller. Jag hoppas Milaya och jag får ett lika bra förhållande om 20+ år :)

Sen, efter att Miss M gått och lagt sig är det äntligen min tur, och hästarnas tur. Där, vid stallet, tillsammans med fyrfotingarna är allt så fridfullt och en sådan positiv energi, alltid. För min del världens bästa sätt att rensa tankarna och ta in ny energi. Förstår verkligen att hästarna används som terapi i många olika sammanhang.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...