Publicerat: /

Kvällstrams

Efter en jobbkväll är nu kroppen slö och trött. Tittade nya serien Elementary med "Shangen" som min familj så snällt kallar Juan :) Men nu ligger jag nedkrupen i sängen och lyssnar på Milayas djupa andetag.. Ganska mysigt att lyssna på :)

Kom på att nu är det bara fyra veckor kvar tills jag ska lämna mina två ensamma hemma för en helg och själv får jag åka på kryssning med en dag i Sthlm tillsammans med revygänget. Det ser jag sååå framemot, en vårdag i Sthlm, shoppa och självklart även umgås med revyvännerna!

Det är bra för människan att ha något att se framemot men samtidigt måste man komma ihåg det typiska uttrycket Fånga dagen... :)

Met det skrivet så avslutar jag denna dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...