Publicerat: /

Hej hej!

Till alla som väntat på ett inlägg! Jag lever fortfarande. =)

Det har varit intensiva dagar sen i fredags. På fredagen var mommo barnvakt. Juan och jag fick egentid för första gången på länge. Det blev en eftermiddag i Vasa med både god mat och renoveringsplanering. Lite shopping blev det också och även, inte att glömma, en ny smartphone till mig, denna gång en Samsung Galaxy 3. Jag har inte börjat använda den än, elisa kortet måste bytas till ett mikrochip.. Kanske senare idag.

Lördagen o söndagen bjöd på jobb plus att jag har börjat packa ner min fars liv i lådor. Vilket tar lååång tid. Allt ska tittas igenom och bestämmas vad som kastas och inte. När detta väl har gjorts på kvällarna så har jag mer eller mindre stupat i säng...

Igår var jag bara trött och sen så packades det på kvällen.


Det var dom senaste dagarna det...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...