Publicerat: / Allmänt

Petra Krantz-Lindgren

 
Idag anmälde jag Juan & mig själv till en föreläsning med Petra Krantz-Lindgren.
Hon är en beteendevetare med utbildning bl.a. i psykologi, samtal och kommunikation.
Hon ger föreläsningar i hur du ger barn/undviker att sänka barns självkänsla, hur du kommunicerar med barn och även i hur du kan förstå och förebygga konflikter med barn. Hon har en jätteintressant blogg jag brukar läsa så nu när hon kommer till Närpes gäller det att passa på att lyssna till henne live =) Hon äe duktig på att ge tankeställare, och jag tycker aldrig det är fel att fundera över kommunikationen till barnen, varje ord innebär ju så mycket för ett barn i sin lärandeprocess!
Hennes blogg hittar du under länken där uppe!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...