Publicerat: / Allmänt

Insnöad & en dålig idé

 
Kom igår kväll fram till att jag är insnöad. Umgås med exakt samma människor varje vecka. är oftast hemma och läser inte ens en dagstidning. Har noll koll på vad som händer ute i samhället. Egentligen är dock detta ganska skönt...
Kom på detta när jag tänkte på att jag ofta skulle vilja ställa saker och ting i vårt samhälle mot väggen. Företag, politiker osv... Jag önskade få göra detta i När-TV men eftersom När-tv lever på frivillga bidrag så får man inte sätta sig mot någon... Jag kunde inte heller skriva t.ex. en insändare när jag var aktiv på tv:n eftersom jag då kunde göra folk upprörda också. Som offentlig person måste man tydligen vara neutral då det handlar om ett litet samhälle. Enligt mig är ofta neutralt = tråkigt!
Så jag kom på igår att jag skulle ju kunna göra detta i min egen privata blogg =) MEN poängen är att jag nu inte har några frågor att ställa eftersom jag inte har en aning om vad som sker!
Plus att då skulle jag ju behöva få dessa personer att svara på min frågor också.
Så det blir väl helt enkelt att glömma den idén.
Kanske en annan gång!


Postat av: C

Janå ja tänkt ja sku kom uvi nain da inom den närmsta framtiden å vi träffas ju itt all vikor så tå vare ju na lete nytt! =)

Svar: He låter prima he! =)
Patricia

2012-09-11 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...