Publicerat: / Allmänt

Höst, barn & mat

Jag säger det igen... Usch för detta väder. Usch för en regnig höst. Hösten som kan vara den bästa och vackraste tiden på året verkar i år bli en total flopp!
Det har blivit lite bloggat senaste dagarna, dels för att jag har haft en hel del att göra inför dopet på lördag. Men största orsaken är trötthet. Vi har nämligen sovit dåligt om nätterna Milaya och jag senaste veckan. I princip vaken en gpng varje eller varannan timme. Plus att jag nu senaste nätterna legat vaken för att jag väntat på att hon skall vakna, tyvärr!
 
Men det positiva är att hon nu istället då sover en bättre middagsvila den här tiden på eftermiddagen, upp till ett par timmar. Men det hjälper tyvärr inte mig som då passar på att koka mat, städa och annat. Ni mödrar vet hur det är! =)
 
Igårkväll var jag på me & i visning, och oj vilka fantastiskt fina kläder! Beställde ett riktigt gulligt par byxor åt lilla M med en nalle som "hoppar" upp ur fickan.
Var också på första ledda zumbapasset på flera år! Hjälp vad slö man kunde vara i fötterna... Kunde såklart inte stegen heller... Men det tar väl sig med tiden bara man fortsätter!
 
Nu tillbaka till innefilén som ska in i ugnen!
 


Postat av: TricKalis

I know the feeling! Schen had Ebba å en period tå hon vakna åtminstone en gang varje/varannan timme å he va jobbit. :( Än sover itt hon bra men åtminstone lite betär men man får väl max 2-3 sammanhängad sömn åt gangån. Å jo dagtid så har man så mytchy anna ti jier så tå gar man itt å kviil!

Svar: Ja ni ha ju no haft shå ni å, nu kan ja iaf säij att ja väjt hur e känns. Vi ha ju hittills haft så tur me sovase. Meeen, naongang ska väl alla småbarns föräldrar upplev sömnbrist!
Patricia

2012-09-27 @ 16:54:10
http://trickalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...