Publicerat: / Allmänt

Hormoner

Alltså det här med kvinnliga hormoner! Jag har aldrig tidigare lidit av det som så många kallar pms, iaf inte så att jag själv eller någon annan ens behövt påpeka det.... MEN NU, efter det att jag fött barn, ja nu är jag en riktig bitch! Inte mot allt och alla men mot den person som verkligen inte förtjänar det, min sambo. Och jag har inte ens förstånd att låta bli fastän jag själv hör hur jag låter. Inte alls mitt vanliga jag... Gnäller, kommer med konstiga underförstådda pikar som jag egentligen inte alls menar, är allmänt irriterad och inte det minsta mysig! Först trodde jag att det bara var en tillfällighet men konstigt nog återkommer bitchsyndromet nu ett par dagar varje månad. Jag tycker helt klart inte om mig själv just då. Och jag hoppas verkligen det går över! Stackars karl... :) men jag misstänker att han börjat se mönstret, när det är dags för honom att hålla låg profil ;)


Postat av: Anki

Ja visst är det grymt. Jag är likadan, blir ett monster i en vecka/månad. Och precis som du skriver har jag inte förstånd att stå emot och hålla inne med alla vidriga kommentarer som hoppar som grodor ur min mun. Usch och fy för kvinnliga pms-hormoner!

Svar: Men skönt iaf att veta att någon annan också lider ;)
Patricia

2012-09-25 @ 14:32:55
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...