Publicerat: / Allmänt

Hela veckan i ett inlägg

Idag har Milaya & jag varit på fysikalens jomppa. Flexibar denna gång, mycket svårare än man kunde tro. Sen gymmade vi en stund också. Mammorna alltså =)
Igår gjorde vi absolut ingenting, sådana dagar behövs också. Juan var ledig, vilket han oftast är på söndagar så vi hade en hemmadag.
I lördags var det ju det omskrivade babysimmet. Milaya tyckte det var jättekul, vilket jag visste att hon skulle tycka. Jag tyckte det var bättre än vad jag hade tänkt mig :) Men bara eftersom det ger Milaya så mycket att få plaska på i vatten.
Vi hann också till min mormor & morfar i lördags medans Juan ännu jobbade. På kvällen hade vi gäster, vännerna C&L kom och delade en mumsig ostbricka med oss. Det blev också musikfrågesport på playstaytion med sånadär trevliga buzzkontroller som vi har, jättekul var det och vi kunde såklart aldrig sluta. Juan vann varje gång även om vi andra var nära segern också ett par gånger. Han var iaf väldigt nöjd med sina insatser =)
 
Den här veckan har vi ett som annat på programmet, imorgon frissan inför dopet ( ska ju titta på fotografierna från den tillställningen i massor med år så det gäller att inte ha värsta utväxten... ). Onsdag blir det klädparty och zumbapass på kvällen. Torsdag ska det shoppas ingredienser till doptårtan som J. ska baka. Fredag bär det av mot vasa o lite shopping med mamma/mormor. OCH på lördag blir det DOP! =) Söndag hade jag tänkt åka till Sundom och rida, nästan en hel månad sen jag sist varit dit och hälsat på!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...