Publicerat: / Allmänt

Vad hände 2006?

Jag har idag tittat igenom massor av gamla fotografier som jag har sparade på usb-minnesstickor.
Bestämde mig för att visa alla lite bakåt i tiden =)
Kan ju verkligen inte ta med alla händelser genom åren men väljer ut några.
 
Vi börjar med sommaren år 2006!
Den sommaren var Milou en ettårig stilig ungdom. Detta är ännu idag den bästa bilden jag har av hunden :)
 
Det som skulle bli Börknäsgården var 2006 vildvuxet och övergivet. Där finns idag en liten ridhage bland annat.
 
Den sommaren var en av de roligaste i mitt liv, men denna sommarkväll i slutet av juni gick min farmor bort.
 
Blev en lite grå kväll.
 
Sommaren 2006 var en riktig festsommar!
 
Vi åkte ut till Gåshällan med en av vännernas stora segelbåt. Vi vistades ofta nära havet denna sommar.
 
Denna sommaren var jag även till Rhodos med en kär vän.
 
Partyresa! 
 
Kräftskivan det året firades hos min bror här på Börknäset.
Syskonkärlek!
 
Hade bara bilder från sommaren att bjuda på från 2006.
=)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...