Publicerat: / Allmänt

Söndag

Söndag förmiddag och jag är jättetrött. Kan inte klaga på att Miss M sovit dåligt men hon vaknade redan kl. 6.30 och jag hade sovit dåligt.
Hade iaf tänkt att åka och hälsa på mina hästar idag. Så länge sedan jag sist haft tillfälle. Ingen vits att åka vardagskvällar efter att Juan har kommit hem mera heller, det blir så snabbt mörkt ute och då har jag ingen lust att ränna runt i Sundoms skogar.
Blir nog ingen ridning idag heller, ryggen är inte helt okej än, även om jag kan gå som en normal människa nu. Tack vare mors akupunktur!
Tror att jag tar med familjen till Sundom istället =)
 
Igår var det babysim, prövade att hälla vatten över huvudet på Milaya och hon skrattade stort, tyckte att det var riktigt skoj! Hon älskar helt klart vatten, i  baljan sprattlar hon så hela badrummet är vått.
Annat igår... Jag tog en städdag, och med denna lilla som kräver en hel del uppmärksamhet så tar det nästan en hel dag att torka damm, dammsuga, torka golv och köra några tvättmaskiner.
När sen pappa i huset kom hem så fixade vi en god middag, grillstek, potatisgratäng, pepparsås, grönsaker och sallad. Vi har inte hunnit äta tillsammans på hela veckan så det var mysigt.
 
Förresten, på tal om mat! Mitt LCHF försök gick utmärkt i två veckor, höll mig relativt bra fram till dopet. Ändrade några cm i midjemåttet och märkte helt klart att man mår bättre. MEN matälskare som jag är så är det så svårt att hålla sig helt dagar som igår när vi kockar tillsammans och Juan gör en underbar potatisgratäng. Det blir ett: "Jag ska bara..."-syndrom då! Gott med mat =) Men jag håller mig ganska bra och tar det hela med en klackspark.
 
Ha en trevlig söndag alla!
 
 


Postat av: Alexandra

Jag skulle gärna komma med dig och hälsa på hästarna nångång. Fast nångång då du bara far och tittar till dem, inte och rida. En lite nabb sväng om jag får komma ;)

Svar: Det måste vi ordna! :)
Patricia

2012-10-14 @ 11:16:16
http://alexandrablomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...