Publicerat: / Allmänt

Fredags svammel

Ligger på soffan och väntar på resultatdelen av x-factor. Kan inte bestämma mig för vem jag önskar ska åka hem. Alla är bra på sitt sätt! Iaf är det enligt mig fredagsunderhållning på hög nivå, även om sambon inte är av samma åsikt :) Men jag är väldigt trött i ögat, sova skulle sitta fint, men kan ju inte gå och lägga mig nu! Även om det är babysim imorgon bitti som gäller. Mormor är inte tillgänglig så M och jag ska simma själva, men det blir säkert bra det också! Så kul när liten har så roligt i bassängen :) På tal om liten, vi kallar Milaya här hemma för "pukkie" (läs: pökki) som betyder liten på holländska. Juans påhitt som smittat av sig på mig också :) Och nuförtiden passar det henne som hand i handske :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...