Publicerat: / Allmänt

förkylning & förflyttning

Milaya och jag har haft en "tråkig" dag, eller rättare sagt en j*vligt slö dag. Lilla fröken har en sväng av en förkylning, hennes första! Bara lite snorig och några nysningar samt hostningar, så inget allvarligt. Men hon har nu sovit middag tre ggr idag, sammanlagt runt 6 timmar. INTE likt henne.
Till och med jag fick mig en timmes extra sömn eftersom min levande väckarklocka slog upp ögonen redan kl 7 imorse.
Annars har vi inte gjort mycket annat än att umgås idag, plockat lite, lagat mat... Det vanliga!
 
Milaya har lärt sig att rulla runt idag, även om jag inte tror att hon själv riktigt fattar vad hon gjort än! Men mitt i allt hade barnet förflyttat sig nästan 2 meter i sidled. Rullati rullati... Dessutom gjorde hon det igen en stund  senare. Och sen har hon också vid ett tillfälle förflyttat sig framåt på mage ca 50 cm, så att hela hon tagit sig av lekmattan. Snart är det väl full fart!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...