Publicerat: / Allmänt

Smått & gott senaste dagarna

 
Det har inte blivit av att sätta sig ner vid datorn på hela helgen!
Juan har jobbat både lördag och söndag, igår tog han istället en halv dag och spenderade hela eftermiddagen med oss flickor :)
Det blev en riktig lång dag i näsby för oss med bokföraremöte, fixade pass till Milaya, Halpa Halli, biltvätt, k-hallen och det bästa av allt.... Köpte ny telefon till Juan och en Samsung galaxy Tab till oss (läs: mig)!
Så på torsdag kan jag börja blogga och allt möjligt annat med tabben istället för att sitta med stora datorn som är kopplad till tv-skärmen.
Materiellt lycklig just nu =)
 
Vi fixade även helgmiddag igår istället eftersom Juan då jobbade... Så igår mumsade vi i oss innerfilé med varsitt glas rött på kvällen. Härligt med sådana dagar då vi har lite tid för varann också.
 
I lördags besökte jag och Milaya min mormor och morfar. Eftersom det var söndag på en lördag så var det ju inget babysim så vi tyckte att vi kunde hitta på något annat program då vi ändå var ensamma hemma.
 
Milaya & min morfar.
 
Jag har också fått lida av träningsvärk, i ryggen!, hela helgen. Aldrig upplevt denna känsla förr =) Tog i fredags fram min zumba dvd igen och satte på Zumba Abs workout, vilket inte alls tycktes vara tungt, men som helt klart gav resultat i form av träningsvärk =)
 
 
Måste ju bara också visa en bild av Milaya i sin nya matstol!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...