Publicerat: / Allmänt

Lyckans lott

Årets första glögg har runnit ner i strupen ikväll, gott! Sambon spetsade med en skvätt konjak i sin men jag anser glögg ska vara rent :) Milaya sover sött efter en dag med besök hos fina Heidi & My, där vi också fick träffa fina Linda & Minea. Sen blev det även ett par timmar hos mor(mor). Men det kanske bästa med den här dagen är att Milaya hä fått sin matstol! En sådan som hon kan växa i, flytta stegen neråt modell, ni vet... Nu står den så fint där vid ändan av bordet. Jag stod där och tittade på den en stund och sög in känslan av att vi nu har en matstol vid ändan av bordet som kommer användas om och om igen, bli smutsig om och om igen. Fantastiskt. Alltså inte att den kommer att bli sliten och smutsig utan att vi har ett barn som ska smutsa ner den! Detaljer som en matstol eller en leksak kan fortfarande få mig att stanna upp och riktigt förstå vad som har hänt i våra liv. Vi har barn. Vilka lyckligt lottade människor vi är!


Postat av: Anki

Härligt! Trots att Noah är vår tredje så känner jag likadant över små vardagliga saker ibland. Tänk att vi fick ett underbart mirakel till. (trots att det är jobbigt ibland) :)

Svar: Det jobbiga upplever man ju ändå i vardagen om man har småttingar eller något annat. Alltid hittar man något som man tycker är lite jobbigt, vad man än pysslar med =)
Patricia

2012-11-03 @ 07:26:28
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...