Publicerat: / Allmänt

Didriksons

 
Helg på Börknäset. 
Igår var det shopping på schemat för mig och Milaya. Fixade farsdags presenter bland annat.
På kvällen var det soffan, glögg, salta pinnar och x-factor som var huvudgrejen. Min pappa gjorde oss sällskap i tv soffan vilket blir alltför sällan även om vi bor vägg i vägg.
Idag har vi varit till stan, Juan var i akut behov av nya kläder, hittade dock inte allt han ville ha. Men jag hittade min efterlängtade Didriksons jacka som jag ville ha redan ifjol men då var jag lite större i omfånget av orsaker som har med den lilla att göra. Så då kändes det dumt att lägga pengar på en. Men nu hittade jag en på rea, (tack kära kusin Malin;) ) var därför bara tvungen att köpa den!

 
Snygg va! =)
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Malin

Varsågoood ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...