Publicerat: / Allmänt

Vårt första äventyr

Just nu går klockan långsamt, Milaya sover, jag har tvättat och diskat och sånt, som mammor gör :) Och Juan jobbar fortfarande, tror att det blir att titta på ett avsnitt av Greys....

Idag har Milaya och jag varit på vårt första "bullamöte", vilket gick riktigt bra :) Vi var också en sväng till Fotoqvick för att kolla om Canvas tavlan jag beställt hade kommit, men det hade den inte, fast det gått x antal veckor sen jag beställde den...hmm... Nåja, den som väntar på något gott... :)
Ska bli kul att få sätta upp den på väggen sen iaf. Det är ju en förstoring av vår gravidfotografering vi gjorde i påskas. Kan ta bild på den sen och visa.

Hur som helst, först var vi alltså ett varv in till Näsby, sen blev det en promenad med vagnen här hemma. Lite blåsigt men skönt att röra på sig. Dock hemskt att vara tvungen att erkänna att konditionen är väääldigt nedsatt. Jag som brukade springa runt backen med ungar, hästar och hundar förra sommaren, utan ett flås.... Just nu känns det som om det vore omöjligt! Meeen kanske varma sommardagar och lite j*vlar anamma ska fixa det ;)

Nu är det bara att sätta på Greys och hoppas på att chärleken snart är hemma!

Tjingeling!



Postat av: malin

Ja får semester imrn ja så tå tycker ja ni kan kom opp åp "bullamöt" ti ås:)

2012-05-30 @ 19:59:57
http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack fö igår! :) Gooda bullor va e men si nu je e slut på hede jetase! :P

2012-05-31 @ 07:38:04
Postat av: Piisa

Malin: Vi kan sats på e besök imorn om du har passlit :)

Linda: Vi ska ju böv jet opp bullor som je i frysin först! =)

2012-05-31 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...