Publicerat: / Allmänt

Torsdag


En helt vanlig torsdag. Sov länge, passar på att göra det nu. Snart slut med sovmorgnar i detta hus :) Har hälsat på H. och lilla dottern My idag. Ett par trevliga timmar blev det =)
Juan och jag har bytt serie vi tittar på, eller rättare sagt, vi har sett alla avsnitt som någonsin gjorts av Lost så vi var tvungna att börja på med något annat. Och eftersom vi inte har vanliga tv-kanaler i lägenheten ännu så blir det att titta på filmer och serier. Just nu är vi mitt uppe i den spännande serien Fringe som gick för nåt år sen. Så det har blivit ett par sådana avsnitt idag...
Eftersom jag verkligen försöker lyda råd och ta det lite lugnt... Men har fått sån energi att vissa dagar är det svårt. Tror jag är piggare nu än vad jag varit under hela graviditeten. Fast i samma ögonblick jag skriver det nu så känner jag en våg av trötthet så kanske inte... :)
Nu är det strax dags att åka och äta pizza med min mor.
Tjingeling!



Postat av: Linda

Jo pizza me din mor :) Tack fö en trevli kväll!

2012-05-03 @ 19:48:36
Postat av: Piisa

Jaaa, tur man e lättluura, tack vännen! =)

2012-05-04 @ 06:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...