Publicerat: / Allmänt

Babylådan

Fortfarande en "tyck synd om mig själv" period. Hoppas den är borta när jag vaknar imorgon... Har iaf fått hem babylådan, det var en intressant stund att få gå igenom den. Måste säga att de flesta av kläderna var väldigt tråkiga men tror knappast man har så stor skillnad sen när det kan bli att byta dem flera ggr om dagen... Utedräkten och sovpåsen var dock jättefina, flera mysiga pyjamasar och t.ex. nagelsaxen är ju en bra grej. Likaså lakanen var söta med nallar på. En fråga till alla mammor som läser och vill kommentera... Hur länge stannade era män hemma med er nyfödda bebis? Lite svårt för företagare att lämna allt så lite nyfiken hur andra gjort...


Postat av: Bodil

J had svårt att lömn arbete så han va bare täide 2 första vickor tå vi kom häim från BB. Å he rekommenderar jag nov...

2012-03-10 @ 08:36:56
http://bloggen.fi/btikkala
Postat av: E

Min fästman stannande hemma i 2 veckor när vi fick vår lille son :)

2012-03-10 @ 09:11:11
Postat av: Linda

J. va häim en vik baket vi kom från bb..

2012-03-10 @ 20:10:35
Postat av: Jennica

F va häim 3 vikor! Å he va no skönt ti ha nar som passa opp ås! ;)

2012-03-11 @ 11:18:21
Postat av: Tric

F va häim 2 vikor!

2012-03-12 @ 10:19:59
Postat av: Anonym

Tre veckor va min man hem fastän han är egen företagare. Detta berodde delvis på att jag hade en komplicerad förlossning som slutade med kejsarsnitt. Jag va väldigt beroende av hjälp till en början.

2012-03-16 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...