Publicerat: / Allmänt

Ett & annat

En riktigt slö söndag! Det största jag åstadkommit är en promenad nu ikväll. Igår kväll spenderade vi tid tillsammans med min bror och några vänner i badtunnan medans Milaya mestadels sov i vagnen. Konstigt nog sover hon i vagnen på kvällen när det vanligtvis är "nattdags" men inte gärna dagtid. Då sover hon hellre i vaggan eller på soffan bredvid mig. Hon sov förresten ett pass på 7 timmar i ett sträck inatt, sånt uppskattas av mamma i huset som vanligtvis är den som matar nattetid så jobbaren i familjen får sova. Under veckan som gått har det inte hänt speciellt mycket. Men bland annat träff med några ur m-gänget hade vi på schemat. Jag hann även till Sundom på en välbehövd ridtur och Juan & jag var på teater. Kändes dock konstigt att sitta på läktaren och titta på när jag varit med och spelat sedan 2004. Men efter 8 år så var det väl ok att titta på även om jag gärna hade medverkat. Nya tag nästa sommar får vi hoppas :) På tisdag har jag efterundersökning efter graviditeten, blev lite utdraget på grund av alla semestrar. Sen planerar jag att åka till Vasa och shoppa lite tillsammans med Milaya och hennes mormor. Ska bli kul att shoppa lite nya kläder, även om det fortfarande är några kilon extra på kroppen :) Men med lite mera ridning och träning så skall nog den här figuren bli som den brukade vara ;) det får vara allt för denna gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...